♥ Lovely friends! ♥

Tuesday, March 22, 2011

❧ Nadia Zirconia II ❧

Kali ini saya siarkan pula rekaan sulaman manik pada Tudung Ariani milik Nadia yang digayakan kala majlis penikahannya. Tinggal 2 minggu menjelang majlis akad, Nadia menghubungi saya dan meminta saya menyulam manik di Tudung Ariani yang telah pun ditatah kristal dan dilekat renda berbunga. Kata Nadia, tudungnya agak kusam dan tak sepadan dengan persalinan pernikahan yang berona emas dan perak. Apabila tudung putih gading itu sampai ke tangan saya, tak sampai sehari ianya siap bersulam jemeki rona perak dan bertatah kristal rona keemasan. Nadia tersenyum gembira dan puas hati dengan hasilnya. Alhamdulillah, saya juga gembira memberikan yang terbaik untuk Nadia. Terima kasih Nadia kerana mempercayai saya! :)


Tudung Aryani kepunyaan Nadia yang saya terima bertatah kristal dan dilekat renda berona perak. Ini rekaan  tudung Nadia sebelum diberi sentuhan saya.


Tudung Ariani milik Nadia lebih berseri setelah diberi nafas baru :)










Nadia di hari pernikahannya, gambar dari koleksi peribadi Nadia. Terima kasih  (✿◠‿◠) 

No comments:

Post a Comment