♥ Lovely friends! ♥

Thursday, April 7, 2011

❧ Faddhi Showers ❧

Selamat pagi semua!!! Kali ini saya siarkan kurung Johor hijau epal yang dikirim Kamsiah. Menariknya, kata Kamsiah pemilik kurung hijau epal ini pemalu orangnya. Maka, saya diminta menyulam manik seringkas mungkin agar kurung Johor ini lebih berseri. Rekaan yang diinginkan juga ringkas sahaja. Lama juga saya termenung memikirkan rekaan yang sesuai. Saya mahu empunya kurung Johor ini gembira dengan hasilnya dan rasa selesa tatkala menyarung kurung Johor yang telah bersulam manik. Tidak seperti tempahan lalu yang lebih berat dan elaborate, saya agak kekok memulakan sulaman pada mulanya. Alhamdulillah, dapat juga saya habiskan sulaman ini. Enjoy!!!


Sebelum terlupa, tempahan untuk Aidilfitri kali ini telah mula saya terima dan saya masih lagi menerima tempahan menyulam manik pada kurung, kebaya, jubah, tudung dan sebagainya untuk Aidilfitri ini






No comments:

Post a Comment