♥ Lovely friends! ♥

Tuesday, May 24, 2011

❧ Ezzati Persian ❧

Salam Pagi Selasa Darlings!! Sulaman kuntuman teluki yang saya jahit pada kurung Johor kali ini mempunyai pelbagai variasi. Hati berbunga riang tatkala melihat hasil sulaman jemeki yang penuh di dada kurung Johor merah manggis ini. Sedikit sulaman rona emas dan merah samar saya sulamkan pada sulaman biku di lengan  baju. Sewaktu memulakan sulaman di dada kurung, teluki yang sekuntum saya tangkap gambarnya, terus dikirim pada Zati, pemilik kurung Johor sarat bersulam biku di lengan dan bawah baju. Apabila kata setuju telah diterima saya teruskan sulaman dengan teluki yang pelbagai variasi dan rona merah samar. Batu akrilik saya  sisipkan di celah-celah kuntuman agar lebih berseri. Kata Zati, cukup berpuashati! Saya apatah lagi. Senyum melirik tanda syukur ke hadrat ilahi. Terima kasih Zati, ada rezeki hantarlah lagi. (◡‿◡✿)







No comments:

Post a Comment