♥ Lovely friends! ♥

Wednesday, October 5, 2011

✿*゚Kartina Emerald Crumble

Assalamualaikum, waktu mengemas kini  folder-folder yang ada simpanan gambar-gambar sulaman manik semalam, saya terkejut kerana masih ada lagi Koleksi Aidilfitri 2011 yang belum saya paparkan disini. Untuk Kak Tina, maaf dari saya, semoga tak berkecil hati menanti koleksi peribadi yang tak disiarkan lagi. Material dikirim Kak Tina, kain chiffon eksklusif yang begitu lembut dan fragile. Hampir saja saya patah semangat mencari rekaan yang sesuai. Mengenali Kak Tina, rekaan yang dihasilkan harus mempesona seperti orangnya juga ;). Akirnya saya memilih filigree klasik warna emas sesuai untuk lebaran yang saya gandingkan dengan crumble dari manik mutiara, kristal china dan akrilik warna zamrud. ✿◕ ‿ ◕✿ 



No comments:

Post a Comment