♥ Lovely friends! ♥

Monday, January 16, 2012

✿*゚ Suraya Jumana

Gambar ihsan dari Su :) macih





Assalamualaikum semua.. Jumana atau mutiara adalah permata khazanah bumi, anugerah Allah yang sangat indah dan amat digemari ramai. Saya juga meminati keunikan gemerlapan permata dari tiram ini. Saya rasa taburan mutiara dan batu kristal yang disulam pada persalinan pengantin atau bakal raja sehari seringkali memukau. Justeru, apabila Su menghubungi saya untuk menatarias kurung moden pertunangannya, saya setuju sekali apabila disaran untuk menggunakan taburan mutiara. Dua ton warna perak mutiara kaca saya gunakan dan diserikan dengan akrilik warna biru. Hasilnya, cukup menarik untuk digayakan Su!
✿◕ ‿ ◕✿

1 comment:

  1. superb!...cantik...bpe ye kalo sy nk tempah utk bj kurung?

    ReplyDelete